26 septembrie, 2013

TV LED SAMSUNG 4003

Motto propriu, insusit si asumat: este un mare decalaj intre tehnologie si cat de mult ne putem folosi de ea!

Tehnologia a avansat foarte mult, dar momentan nu putem profita de asta.Daca ar fi sa fac o paralela, ar fi ca si cum as avea un calculator super-performant si eu ma folosesc de el, doar sa vad filme, fiindca nu stiu sa il folosesc.
Azi mi-am cumparat un tv led Samsung seria 4003 la pretul promotional de 11 milioane, un tv doar HD.De ce nu mi-am cumparat un tv Full HD, cu vizualizare 3D sau cu internet o sa detailez in continuare:
  • programele emit HD, doar filmele si emisiunile inregistrate le putem vedea Full HD;
  • programe sau filme 3D sunt foarte putine si nu mi se pare ceva extraordinar;
  • din cate am inteles pe forum internetul folosit cu ajutorul telecomenzii tv merge foarte greu, fiindca este inca la inceput;
De ce sa platesc mai multi bani, doar fiindca e mai subtire cu 5cm si in rest are functii pe care le folosim foarte rar, fiindca nu sunt fiabile sa ne putem bucura de ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...