20 septembrie, 2013

TEORIE ABSTRACTA

Motto propriu, insusit si asumat: niciodata nu e prea tarziu sa inveti!

Arogant nu am fost niciodata, ignorant nici macar atat.Nu am fost orgolios, mandru si prea plin de mine.Sunt o persoana modesta care invat in fiecare zi sa imi iau potiunea tip placebo pentru reincarcarea bateriilor.
Dupa ani de studiu am ajuns la urmatoarele concluzii:
  • orice metoda este buna, daca crezi in ea 100%;
  • bolile sunt rezultatul emotiilor noastre negative;
  • organismul are puterea de vindecare pe cale naturala;
  • sa fii optimist nu te costa nimic;
  • lucrurile in sine nu au valoare, scopul face diferenta;
  • o boala cronica contactata in trecut nu poate disparea, dar poate progresa foarte lent in viitor!
Cand ceva merge prost, trebuie sa schimbam stilul de viata, sa incercam sa fim mai relaxati, mai optimisti, mai veseli si mai ingaduitori cu cei din jurul nostru.
Luam lucrurile asa cum sunt si mergem mai departe ca si cum nimic nu s-a intimplat in trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...