28 septembrie, 2013

COINCIDENTA VERSUS INTIMPLARE

Motto propriu, insusit si asumat: unele lucruri se intimpla mai des, decat altele!

Imi place sa descopar in fiecare zi, noi picturi,noi pictori, fara sa vreau, observ si anul nasterii.
Am descoperit anul 1968 ca fiind unul proprice pentru artisti, din diferite domenii, nu am insistat sa caut prea mult, dar am descoperit o cantareata renumita Celine Dion, pictori in curs de afirmare ca Ivan Slavinsky, Mitea Camelia, Victoria Stoyanova.
In anul 1868 s-a nascut pictorul roman Stefan Luchian.Am facut odata o remarca pe facebook, ca odata la 100 de ani se nasc pictori celebri.Cat din aceasta afirmatie este coincidenta si cat intimplare, nu am sa aflu niciodata.Asa cum exista zodiile, in care fiecare zodie imprima niste trasaturi, de ce nu ar fi valabil si in cazul anilor, unii mai roditori, altii mai secetosi, altii cu evenimente importante, lasa o amprenta energetica asupra celor nascuti in acel an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...