17 august, 2013

TURISTII

Motto propriu, insusit si asumat: turistii niste persoane temporare intr-un loc strain!

Azi fiind prin centru, nu am putut sa nu observ un grup de turisti, care vizitau Galatiul.In afara de faleza, nu stiu exact cu ce si-ar mai fi putut delecta privirea, dar nu asta e problema mea.
Ei vorbeau intre ei in engleza, altii in limba materna, pareau a fi Sarbi.
Stateam si imi imaginam cum era daca as fi fost eu in locul lor.Probabil niciodata nu as vizita tari ca Albania sau Cipru, dar fiecare gandeste diferit.
Este minunat sa vizitezi si alte tari.Nu cred ca m-ar interesa sa vizitez cat mai multe tari, fiindca m-as duce doar inspre cantitate, ceea ce nu e in acord cu felul meu de a fi.
Vezi niste imagini, faci o paralela, iti imaginezi ceva si iti propui sa faci pe jumatate mai mult decat altii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...