18 august, 2013

LICENTIOS

Motto propriu, insusit si asumat: cuvinte noi pentru viitor!

Cuvantul licentios te duce cu gandul la prima vedere la persoana cu licenta, cu studii superioare, dar nu este nicidecum asa.Licentios inseamna cel care incalca regulile bunei-conduite sau morale, mai inseamna imoral sau indecent.
Azi imi dau seama ca nu cunosc tot dictionarul.Toata viata invatam, dar asa goluri multe, ma ingrijoreaza oarecum.Autoeducatia e un proces de transformare a unei persoane si presupune timp.Timp care nu inseamna un an de zile, ci mult mai mult decat ne-am fi inchipuit.
A fi licentios, inseamna a fi fara educatie.Inseamna a nu-ti pasa de prezent, de viitor, de ce gena pe care o porti si o formezi.
Azi am invatat un alt cuvant nou si chipul meu senin face toti banii din lume!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...