29 august, 2013

DEPRINDERE VERSUS DESPRINDERE

Motto propriu, insusit si asumat: am facut niste schimbari in viata mea, daca te-am uitat inseamna ca esti una dintre ele!

Titlul si motto-ul unul de altfel foarte reusit au mare legatura, desi nu pare.
Uneori in viata avem nevoie de curaj sa facem schimbari cruciale, care sa ne conduca pe drumul cel bun.
Deprinderile ne fac sa luam tot mai greu aceasta hotarare, sa ne desprindem de o realitate cu care suntem obisnuiti si cu care ne confundam si raportam la acel moment.
Pana la aceasta varsta am invatat ca daca nu risti, nu castigi.Cat risti, este un detaliu de bun simt, de autoeducatie, formare intr-un univers propriu.
Naturaletea si spontaneitatea erau trasaturi definitorii acum 100 de ani, improvizatia si pragmatismul sunt acum noile trasaturi care se cer a fi dobandite in acest mileniu.
Nimic nu este intimplator, dar totul se poate reduce la un simplu absolut, prin respectarea conduitei morale desprinse in timp, prin deprinderile altora mai versati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...