19 iulie, 2013

VINERI

Motto propriu, insusit si asumat: vinerea cea mai frumoasa zi de munca din saptamana!

Intotdeauna am considerat ca am un program ideal de munca, cu 40 de ore lucrate pe saptamana , weekendul liber si doar tura de zi.Dar deunazi am citit in ca in UE sunt tari in care se lucreaza intre 28 si 32 de ore pe saptamana.Dar daca ma mai gandesc ca la patron, sunt unii care muncesc 60 de ore pe saptamana sau agentii de paza care lucreaza 84 de ore pe saptamana, fara concediu de odihna, ce mi-as putea dori mai mult!
Vinerea e o zi fericita pentru mine, fiindca urmeaza weekendul si totul pare oarecum roz.Este una din micile bucurii, care le regasesti cumva in meniu, iar daca ele nu exista, le inventezi.
Vineri e practic opusul zilei de luni, care vine dupa weekend si pare cea mai urata zi a saptamanii.
Dar stau eu si ma gandesc, de ce nu mi-as imagina ca fiecare zi e vineri, ca merita sarbatorita cumva, ca si cum ar face parte din meniul nostru ideal.
Sunt multe lucruri care ne scapa, doar fiindca ne dorim din ce in ce mai mult, iar cand avem foarte putin suntem tristi si deprimati ca si cum ar fi de vina cineva.
Cand ceva merge prost in viata noastra, doar noi suntem de vina, fiindca nu ne-am autoeducat sa avem un nivel de valori care sa ne faca fericiti indiferent de context sau circumstante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...