24 iulie, 2013

TELEFON MOBIL NOU/SECOND HAND

Motto propriu, insusit si asumat: ce cumparam un telefon nou sau deja folosit o perioada!

Atunci cand mi-am cumparat masina, din cauza sumei mari de bani, am preferet sa iau o masina de 4 ani, la 50% din pret, ceea ce s-a dovedit o afacere de succes, profitabila, ceva ideal.
Acum mi-as dori sa iau un samsung s3 mini care nou costa 1.150 lei, iar pe okazii putin folosit costa 750 lei.Practic as economisi 33% din suma, dar exista si niste riscuri, de care nu prea sunt convins ca vreau sa mi le asum si pe care le enumar in continuare:
1) pot sa il iau zgariat;
2) cu probleme minore de functionare, dar care produc un disconfort;
3) codat intr-o retea;
4) sa il primesc fara garantie, fara incarcator, fara cablu de date;
Fiecare ban conteaza atunci cand ai bani putin si vrei sa faci cat mai multe lucruri cu ei.Sa iti asumi riscuri in ziua de azi, e ceva necesar.Dar, facem acest lucru sau avem rabdare.
Percepem lucrurile pe care le facem la anumite momente din viata, prin prisma informatiei acumulate, a educatiei primite sau autodobandite in timp si prin nivelul de intuitie a procentului de adevar din fals.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...