18 iulie, 2013

MISCARE IN AER LIBER

Motto propriu, insusit si asumat: micile bucurii, sunt uneori marile placeri!

Din cauza ca munca mea presupune sa fiu o persoana sedentara, in timpul meu liber, incerc sa fac miscare cat mai mult.Asa mult am facut in acest timp acest lucru, incat a devenit o mica placere, sa fac urmatoarele activitati:
  • sa merg pe jos;
  • sa joc fotbal cand am ocazia;
  • sa alerg pe faleza;
  • sa fac exercitii la intensitate maxima;
Cum se imbina publicistica cu sportul, in cazul meu totul e perfect.Daca nu as face sport, nu as avea inspiratie sa scriu. E adevarat ca sunt un publicist amator, dar imi dau tot interesul in fiecare zi sa invat ceva nou si sa trag o concluzie din acel cliseu intempestiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...