26 iunie, 2013

WINDOWS 8

Motto propriu, insusit si asumat: a accepta noul in viata ta, inseamna un semn de evolutie!

Ieri m-am uitat la un tutorial pe youtube despre windows 8.Foarte diferit de predecesoarele sisteme de operare, inclusiv de windows 7 cel pe care il folosesc acum.As putea trece oricand la windows 8 cu o suma de bani modifica, intrucat am licenta pe actualul sistem de operare, dar nu mi se pare cine stie ce, asa ca momentan stau linistit si folosesc in continuare acelasi sistem de operare.
In mare despre ce e vorba in noul sistem de operare, o sa prezint cateva aspecte in continuare:
  • cele mai importante functii pe care le folosim, sunt prezentate pe desktop sun forma unor butoane;
  • oricand poti extinde sau restrange aceste butoane, pe categorii de instrumente;
  • cand cauti ceva, un joc spre exemplu, cautarea este direct pe internet, cu cele mai importante unelte;
Un nou sistem de operare, nu inseamna neaparat ceva mai bun.Sa folosesc ceva, doar de simplul fapt de a ma lauda cu acest lucru, mi se pare ceva ridicol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...