20 iunie, 2013

WI-FI RCS-RDS

Motto propriu, insusit si asumat: uneori bonusurile te pot pacali!

Daca intrati pe site-ul rcs-rds spune clar, ca daca esti abonat rds, primesti gratuit un cont de wi-fi pentru laptop sau telefonul mobil.Ti se da un username si o parola, urmand sa te folosesti de ele sa navighezi pe internet gratuit.In Galati sunt peste 100 de puncte de wi-fi, iar in toate orasele in tara, exista multe asemenea puncte.Ideea este ca atunci cand calatoresti prin Romania si ai nevoie de internet gratuit, te poti folosi usor de contul rds.
Dar eu unul nu am reusit sa accesez azi acest cont de wi-fi, fiindca nu s-a explicat corect in site-ul lor, ce setari trebuie facute, pe care cont de wi-fi intri ca sunt doua si anume:
  • wi-fi web login;
  • wi-fi direct login;
Eroarea este ceva de genul EAP-SIM incorect.Pai daca nu ma directioneaza automat pe login, e normal ca nu o sa pot intra niciodata.Probabil ca fiecare marca de telefon are niste setari si eu nu cred ca au avut curiozitatea sa le testeze pe toate.
Dar daca ma folosesc de imaginatie, consider ca in fiecare oras sunt cel putin 2 hoteluri care au wi-fi gratuit, in aceste conditii m-as descurca oricum, cu sau fara contul de rcs-rds, care e gratuit, dar care nu merge pe telefonul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...