05 iunie, 2013

OPTIUNI

Motto propriu, insusit si asumat: cheia succesului este atunci cand ai posibilitatea sa iti alegi optiunea favorita!

La fel ca si in afaceri, in mediul profesional si personal, este ideal sa fii flexibil.Ca sa poti fi flexibil, e necesar sa poti apela la optiunile in care te exprimi tu cel mai bine.
Cine sunt oamenii care sunt flexibili?Cei inteligenti, cei antrenati, cei educati sau cei care au ajuns la un anumit echilibru interior!
La un moment dat imi imaginez trei scenarii posibile:
  • pot face orice imi doresc, doar fiindca pot;
  • pot face doar unele lucruri, fiindca stiu deja ca am niste limite;
  • incerc sa imi depasesc conditia si ma antrenez sa pot face orice imi doresc, oricand;
Daca cele trei ar fi optiuni, as fi dezavantaj din start.Dar daca as putea alege, as avea un atu.
In cele din urma trag concluzia, ca stiu cat de lunga mi-e plapuma si cat de groasa si in functie de acest aspect actionez in consecinta, indiferent de parerea celor din jur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...