27 iunie, 2013

MUZICA GRECEASCA VECHE

Motto propriu, insusit si asumat:  muzica e ca o limba de circulatie universala!

Am avut norocul sa iau niste melodii de muzica greceasca veche, de la un coleg de munca.De vreo doua zile ascult si pot spune ca sunt foarte incantat.
Tot ce e frumos si rezoneaza cu felul nostru de a fi, poate fi o portita de petrecere a timpului liber.Chiar daca nu am trait in Grecia, nu mi-au placut filmele grecesti, ma simt legat sufleteste de aceste melodii, nu prea inteleg eu logica, dar prima impresie, nu e doar o aparenta, e simplul adevar.
Starea noastra de spirit difera, intr-o zi simtim nevoia sa ne imbracam cu cat mai mult rosu, in alta zi cu cat mai mult albastru si tot asa.Nicio zi nu seamana cu alta, asa cum nicio zi traita nu are ascedent in trecut.Gandurile noastre se indreapta uneori la unison cu o parte din visele noastre mult dorite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...