17 iunie, 2013

INTERNET EXPLORER 10 VERSUS OPERA NEXT

Motto propriu, insusit si asumat: cand un browser merge prea bine, ii facem un update sa mearga mai incet!

In acest moment folosesc internet explorer 10, de vreo 3 luni.Acum 3 luni mergea foarte bine, intre timp merge foarte, foarte incet.Am cautat informatii despre posibilele cazuri.Era posibil sa fie de la virusi, am downloadat un antivirus trial, gratuit 29 de zile si anume AVG 2013, am depistat vreo 32 de virusi pe care mi ia sters, dar browserul meu tot prost merge.Avand Windows 7 cu licenta, normal ca orice update il las sa se incarce si orice masura de protectie in plus, face uneori ca sistemul sa mearga mai prost.Intuiesc ca problema e de la ferestrele pop-up care blocheaza posibilii intrusi care pot da virusi in calculator.
Asa ca am ales browserul Opera next unul intuitiv care merge foarte bine, mai putin programele tv care sunt se pare acontate de browserul internet explorer.
Orice browser are puncte tari si puncte slabe, dar viteza de vizualizare a site-urilor nu e ceva optional!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...