19 iunie, 2013

GLAMOUR

Motto propriu, insusit si asumat: lumea showbiz-ului o lume in care detaliile fac diferenta!

Nu am putut sa ma abtin sa nu comentez si eu, mult mediatizatul caz al Alexandrei Stan, vedeta de portelan, care nu prea aparea la televizor, despre care nu se stiau prea multe, ci doar ca a avut succes in strainatate cu vreo 2 melodii, practic devenind celebra.
Privind din afara, in conditiile date mai sus, Alexandra parea o vedeta de succes plina de bani, care are fite si isi face mai mult publicitate afara, decat in propria tara.
Nu sunt de acord cu bataia primita de la impresarul ei, mi se pare un gest golanesc, de la o persoana disperata si chiar si asa stau lucrurile, tinand cont ca in ultimul timp casa de productie a intrat intr-un declin.
Ca o concluzie, investitia si cantecele erau toate proprietatea impresarului, ea practic a fost culeasa de pe strada.Cele mai multe venituri intotdeauna le are cel care investeste, asta nu stie lumea.
Desi din afara, lumea artistilor pare o lume plina de glamour, e doar o aparenta.Adevaratele caractere ies intotdeauna la iveala pe timp de razboi, nu pe timp de pace.Din punctul meu de vedere amandoi au gresit in mod egal.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...