13 iunie, 2013

DOCTRINA

Motto propriu, insusit si asumat: decat nimic, mai bine niste principii mai putin fericite!

DOCTRÍNĂ s. f. sistem închegat de concepții, principii și teze fundamentale prin care se exprimă o anumită orientare în domeniul filozofic, religios, politic, artistic.
Indiferent de domeniul la care ne referim, doctrina intr-un mod generalist, are rolul ei, in directionarea unor energii pozitive intr-un sistem deschis.
Plecand de la niste principii sanatoase, gena evolueaza, creste si se ramifica in arborele genealogic, ca o forta care va dainui in timp.
Imi plac principiile persoanelor de succes, dar nu ma avantajeaza, imi plac sfaturile celor intelepti dar nu ma caracterizeaza, imi plac discursurile parintilor dar mi se par perimate, incerc sa privesc inainte cu incredere, sa imi asum principiile care le-am dezvoltat in timp, urmare a unei realitati obiective, pas cu pas!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...