28 iunie, 2013

CARCASA CHEIE LOGAN

Motto propriu, insusit si asumat: micile detalii fac diferenta!

Cheia de logan cu inchidere centralizata, cea cu doua butoane, ca exista si cu trei, dupa 7 ani se strica.Dar, se strica doar carcasa, care e foarte ieftina, fiindca cu cipul din interior e o alta mica problema.
Ieri m-am deplasat la un service specializat pe schimbat chei, inclusiv cele de masina si am intrebat cat ma costa carcasa plus manopera de schimbat la o cheie de logan si raspunsul prompt a fost 100 de lei.Stiam deja de pe internet ca costa 30 de lei carcasa, rezultand ca manopera costa 70 de lei.Sincer ma asteptam in total la vreo 50 de lei, dar deja acest pret mi se pare lacomie, nu e prost cel care cere, ci cel care da, normal.
Si am intrebat cat dureaza si a zis ca 2 minute.Practic mi s-a aprins beculetul in cap, mi-am spus in gand, inseamna ca nu e capsulat, ca nu necesita fire lipite din nou, e doar mecanica fina si atat.
Azi am cumparat carcasa, am ansamblat-o singur si m-a costat doar 26 de lei si a durat doar 1 minut sa o schimb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...