09 iunie, 2013

ATITUDINE IEZUITA

Motto propriu, insusit si asumat: viata ne demonstreaza ca lucrurile nu sunt intotdeauna asa cum par!

Cand eram mic, auzeam mereu ca atunci cand ajungi batran, aproape le stii pe toate, ai scoala vietii si experienta necesara sa emiti sfaturi pertinente.In curand schimb prefixul si imi dau seama, ca viata mi-a demonstrat la anumite intervale de timp, ca uneori gresim in necunostinta de cauza.Oamenii sunt diferiti si nu trebuie sa te astepti sa reactioneze ca tine in conditii vitrege.
Important e sa ai o atitudine corecta, sa nu ai mustrari de constiinta si sa te acomodezi la viata, dar sa nu te abati prea mult de la ce fac cei din jurul tau.
Marea majoritate a oamenilor au o atitudine iezuita, nu din rea credinta, ci fiindca noi ca oameni avem undeva in gena, activat instinctul de supravetuire, care exista in jungla si uneori ne lasam prada acestui instinct primar.
Imi place sa acult si uneori zambesc, uneori mi-as dori sa nu am memoria asa buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...