02 mai, 2013

RAMA TABLOU

Motto propriu, insusit si asumat: realitatea din prezent, cel mai bun articol!

V-ati gandit vreodata care e pretul corect pentru inramarea unui tablou.Eu ma gandeam ca pana in 50 de lei, altii spuneau ca minim 150 de lei, azi am aflat ca pretul varieaza probabil de la oras la oras si de la firma la firma, dar in Galati ajunge intre 40 si 120 de lei.Stau si ma gandesc ca daca as plati 100 de lei pentru o pictura, cum as putea plati 120 de lei pe rama?
Uneori pentru simplul fapt ca nu ne intersectam cu un domeniu anume, imi dau seama, ca suntem total pe dinafara, ce inseamna pretul corect, ce inseamna sa investesti in cunostinta de cauza.Mereu am senzatia ca daca nu esti expert pe un domeniu anume, mai bine stai acasa, fiindca doar ca simti ca uneori ai fler sau intuitie, o capacitate de previzionare extraordinara, inclin sa cred ca tot nu este suficient.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...