17 mai, 2013

DREPTUL LA INTIMITATE

Motto propriu, insusit si asumat: sa fii curios nu este un defect, dar nu este nicio calitate!

Deunazi citeam intr-un ziar ca a murit bunica lui Popescu Calin Tariceanu.Nu simpatizez acest om, dar nu sunt de acord cu aceste scapari ale presei, care pentru un articol, sunt in stare sa te dezbrace in public.Eu inclin sa cred ca totul are o limita, care o indica bunul simt si educatia in cei sapte ani de acasa, dar traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul liber.
In ziua de azi, a pune pret pe sentimente, inseamna sa te sinucizi.Azi daca ii dai cuiva un deget, maine negresit se va folosi de toata mana, fiindca in definitiv inceputul e mai greu.
Timpul trece si eu tot invat, in fiecare zi cate ceva si mereu am un regret, incepe sa imi fie tot mai clar, ca in tara vecina, totul e mai alb, doar la noi e mai gri, desi stiu ca e doar o aparenta, inca mai sunt la nivelul in care ma intereseaza totusi procentul de gri, din fiecare tara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...