04 mai, 2013

BURSA LOCURILOR DE MUNCA PENTRU TINERET

Motto propriu, insusit si asumat: daca ai sub 35 de ani sau peste, nu este acelasi lucru!

Nu am mai citit de mult timp ziarul Viata Libera si de curiozitate l-am cumparat si citit ieri.Citesti cateva randuri si constati o multime de lucruri.Spre deosebire de acum 2 ani, piata de vanzari auto a scazut exponential, prestatorii de servicii independenti sunt tot mai multi si intr-o concurenta acerba, apartamentele au scazut ca valoare cu vreo 15-20% si continua sa scada.
Cred ca ar fi interesant sa ai un grafic in fiecare an cu panta de crestere sau scadere a domeniului auto, imobiliar, acolo unde ponderea unei cumparaturi este una importanta asupra bugetului pe ani buni de munca.
Am mai citit despre bursa locurilor de munca pentru tineret.Tineret inseamna pana in 35 de ani, eu am 39.Timpul trece si constati ca numai esti tanar, statul nu isi mai indreapta privirea prea mult spre tine.Stau si ma intreb, la cei care au peste 50 sau 60, in ce mod sunt priviti de stat?
La cei peste 60 de ani, la majoritatea la da buletin pe perioada nedeterminata, ca si cum viata lor numai conteaza asa de mult.
Daca tragem cateva concluzii, am putea spune ca dupa 35 de ani, suntem destul de maturi sa luam cele mai bune decizii pentru noi si familia noastra, practic numai avem nevoie de nimeni care sa ne ajute si practic partial e adevarat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...