04 aprilie, 2013

WILLIAM BOUGUEREAU

Motto propriu, insusit si asumat: un alt pictor printre multi altii, putin diferit!

William Bouguereau un pictor francez, in care picturile lui au fost realizate in genul realismului artistic.A terminat numai putin de 836 de picturi si a fost considerat unul din cei mai buni pictori ai lumii si nici nu ma mira, atat timp cat am insistat sa scriu un articol despre el.
Inainte de a comenta, expunem cateva picturi reprezentative:






Stiu sa recunosc un talent, am simtul artistic profund intiparit in subconstient, atat timp cat reusesc dintr-o suta de pictori sa il depistez pe cel bun.Imi dau seama ca nu prea ma dau in vant dupa pictorii clasici, picturile lor mi se par atat de cunoscute si neinteresante incat caut mereu altceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...