07 aprilie, 2013

STILUL PUBLICISTIC

Motto propriu, insusit si asumat: adopt un stil publicistic atipic, fiindca ma reprezinta!

Stilul meu publicistic e unul de buzunar, am urmarit ca cititorul sa nu se plictiseasca si sa prinda o idee de urmat, un citat interesant, un principiu de viata, printr-un amalgam de editoriale, compendii sau sinteze.Stilul meu publicistic are rol de informare asupra unor evenimente din domenii diferite si are si rol de influentare a celor care citesc.
Stilul meu publicistic are atat o comunicare afectiva, cat si una informativa.In functie de articolele pe care le-am scris pana acum, pe langa stilul publicistic, blogul meu se mai apropie, de stilul stiintific si cel beletristic.Textele mele publicistice mai adopta, mijloace extralingvistice si clisee lingvistice, intr-un limbaj accesibil cititorului.
In fiecare zi invat ceva nou, sa nu fiu in necunostinta de cauza, fiindca oricum in 99% din situatii, din cauza diverselor domenii pe care nu le aprofundam, aprobam totul sa nu parem ridicoli.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...