12 aprilie, 2013

LIMBA ENGLEZA

Motto propriu, insusit si asumat: o limba universala, este de dorit sa o stim!

Atunci cand excelezi cu precadere in domeniul real si nu cel uman, este putin cam greu sa inveti o limba straina.Eu unul nu am studiat deloc limba engleza si ma chinui de vreo doi ani sa o invat, am facut ceva progrese, dar cum eu, sunt mereu nemultumit, inca mai invat.
In acest rastimp, am cautat mereu solutia cea mai simpla, cea mai la indemana si in continuare o sa incerc sa expun experienta mea:
  • am inceput cu limba engleza fara profesor, inceputul a fost interesant, pe parcurs m-am plictisit, nu e o metoda recomandata;
  • am reluat cu doua programe pe calculator, la fel ca si mai sus, aceeasi remarca;
  • apoi am gasit un site interesant pe internet, http://engleza.biz/, in care poti acumula usor informatia, in schimb ai nevoie de foarte multa rabdare;
  • intr-un tarziu am inceput sa caut mici secrete si gasisem unul foarte ok, in sensul sa invat 1000 cuvinte uzuale si apoi te descurci fara probleme, cu conditia sa stii gramtica limbii romane bine, nu a mers nici aceasta incercare;
  • in momentul de fata, cred ca am gasit ceva care mi se potriveste ca si timp acordat, ca si tip de personalitate, mi se pare cel mai bun mod de a invata o limba straina si anume learn Enghish - beginner level - http://www.youtube.com/watch?v=kQX1VuATHGs, unde fiecare nivel are o ora, prezentata de o profesoara;
Fiecare din noi avem un fel de a fi si intodeauna ne avantajeaza un sistem de invatare a unei limbi straine individualizat dupa exprimarea si atitudinea noastra si noi suntem singurii care stim care este modul cel mai bun pentru noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...