16 martie, 2013

VIRUS VIRTUAL

Motto propriu, insusit si asumat: este mai usor sa darami un bloc, decat sa il construiesti!

E mai greu sa faci un antivirus, decat sa creezi un virus, fie el si virtual.Tin minte ca odata ma plictiseam la munca si am zis sa ma joc putin.Ce-am facut mai exact, am intrat in retea, am introdus un fisier de tip text, cu un singur cuvant in interior, dupa care pe acel cuvant am facut un link catre un fisier din calculatorul meu si apoi, am schimbat extensia fisierului din .doc in .exe.Ceea e a urmat, a fost foarte rau pentru retea, care a cedat, la primul click pe fisierul executabil.Practic ce s-a intimplat, s-a format un ciclu infinit, intre fisierul din calculator si cel din retea, iar reteaua prin sistemul de operare nu a stiut sa gestioneze acest tip de executie si s-a stricat.
Mi-ar fi foarte usor sa creez un virus si pentru internet tot din joaca, dar imi place prea mult internetul si principiul meu in viata, nu este sa stric, ci sa construiesc daca se poate!
Ca sa creezi un virus, este foarte usor, el de obicei se face din joaca, din sute de incercari sau dintr-o imaginatie la limita perceptiei umane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...