08 martie, 2013

TURISM VIRTUAL - VIENA

Motto propriu, insusit si asumat: atunci cand gandim diferit, descoperim mereu lucruri noi!

Atunci cand am sa ies prima data din tara, neaparat o sa vizitez capitala Austriei, Viena.Momentan ma pregatesc pentru acest lucru, calatorind virtual prin oras, prin intermediul programului de pe internet www.norc.at/ cu aplicatia street view care imi ofera o panorama de 360 de grade pe orice strada, la interval de 10 metri.
Ce am reusit sa observ fata de Bucuresti, o sa expun in continuare, intr-un mod nuantat:
  • strazile in general sunt cu sens unic, pentru fluidizarea traficului si rezolvarea locurilor de parcare, care de obicei sunt marcate printr-o linie si pe dreapta si pe stanga;
  • proiectarea iluminatului public se realizeaza doar prin cablu care este prins de cladire, o metoda foarte ingenioasa pentru mine, nu si pentru altii;
  • lucrarile de constructii-montaj, foarte bine delimitate de exterior, ofera o protectie foarte buna, atat muncitorilor, cat si pietonilor, iar panourile am observat ca unele erau pictate de copii, adica au si scop recreativ, pentru redarea unor imagini placute turistului;
  • cladirile nu prea au balcoane, foarte bine intretinute;
  • exista pista pentru biciclisti, atat pe strada, cat si pe trotuar, probabil pentru copii si cei peste 16 ani;
Viena este cea mai sigura capitala din punct de vedere al infractionalitatii si cu cel mai bun nivel  de trai, nu puteam incepe turismul virtual, decat cu o asemenea capitala.Mai au si ei lipsuri, nimic nu e frumos ca in povesti, am observat ca strazile secundare, nu au un aspect foarte placut, iar interioarele cladirilor, lasa de dorit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...