23 martie, 2013

SIRETLIC

Motto propriu, insusit si asumat: viata te indeamna mereu sa folosesti tot arsenalul de trucuri de care poti dispune la un moment dat!

Magicienii folosesc trucuri, cei care joaca poker au mereu un as in maneca, iar oamenii folosesc siretlicuri pentru a se insela unul pe altul.Sa folosesc un siretlic, nu e tocmai moral, dar atat timp cat imi ating scopul, ce mai conteaza.
Sa vedem in ce ar consta siretlicul.In acest moment am un numar de vizitatori si imi dau seama, realist fiind, ca doar timpul va face sa ajung unde doresc eu.Dar ma gandesc ca poate o scurtatura fericita sau un siretlic, ma va duce acolo unde doresc eu, nu e moral, dar viata e nedreapta, asa ca putem folosi aproape orice, atat timp cat nu deschidem cutia pandorei.
Dar un siretlic bine ales, nu il gandesti in fiecare zi, trebuie cautat, pregatit si realizat intr-un context favorabil.Niciodata nu e prea tarziu, sa dispui de logistica unei companii mari, atat timp cat iti poti permite acest lux.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...