07 februarie, 2013

SOCIETATEA MODERNA

Motto propriu, insusit si asumat: statul este cel care ne asigura drepturi egale si tot el ne indruma si ne alege drumul in viata!

Drumul de la primate la oamenii care traiesc in societate, nu e suficient de mare, incat sa faci abstractie de reguli astfel incat sa faci doar ce doresti la un moment dat.
Societatea moderna din ziua de azi, e coordonata de stat, care prin structurile sale au grija sa exista un set de reguli, care sa fie mereu respectat.
Cele mai importante zile din viata noastra si pe care noi nu le alegem, cum ar fi ziua nasterii, ziua casatoriei, ziua botezului, ziua mortii sunt foarte bine coordonate de biserica.
Traim intr-o societate civilizata si avem legi care trebuie sa le respectam, astfel politia se ocupa de acest lucru.
Imi dau seama ca politia si biserica sunt doua forte de care statul are nevoie pentru a asigura, linistea si pentru a putea sa ii controleze mai usor pe fiecare in parte.
Daca trag linia, imi dau seama, ca sunt nevoit sa fac unele lucruri:
  • am nevoie sa muncesc, ca sa supravetuiesc;
  • am nevoie de biserica sa ma nasc si sa ma casatoresc si sa mor;
  • am nevoie de stat sa imi ofere drepturi egale cu cei din jurul meu;
Daca extrapolez aceasta realitate, imi dau seama, ca perceptia noastra despre viata in general, despre ce inseamna fericirea, implinirea, ne este indusa de stat si nu este o reflectie determinata de sine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...