16 februarie, 2013

ROMANII AU TALENT - SEZONUL 3

Motto propriu, insusit si asumat: daca tot poporul ar avea un talent, cine s-ar mai uita la tv?

In fiecare nou sezon, imi zic ca nu mai are ce sa ma emotioneze....si totusi, mereu se intimpla acelasi lucru, sunt surprins in mod placut de persoane, care in aparenta nu dau senzatia de a avea un talent anume.Ieri m-a impresionat fata cu nanism si baiatul cu tatal care era in Afganistan, ei nu au cantat extraordinar, dar emotia lasata a fost una pe masura.Si tipul  cu iluzionismul cu Cd,a fost foarte bun.
Mereu ma intreb daca am un talent cu care as putea participa si imi dau seama, ca nu excelez pe partea care se cauta aici.Niciodata in viata mea nu ar participa cu un numar, de care eu nu as fi sigur intr-un  procentaj mare de reusita, fiindca in definitiv am alte lucruri mai bune de facut decat sa imi pierd timpul si sa fiu ridicol.
Cei care participa si impresioneaza, au norocul sa exceleze pe domeniul de divertisment, orice ar insemna asta si acest lucru le fac niste persoane speciale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...