09 februarie, 2013

PERSEVERENTA

Motto propriu, insusit si asumat: a fi perseverent pentru mine e ceva nativ si chiar daca nu as fi avut aceasta trasatura, as fi avut grija sa o dobandesc!

Ma incapatanez sa scriu cate un articol pe zi, desi e foarte greu, uneori am senzatia ca ma repet la titlu si deja de doua ori am esuat in acest sens, dar nu ma las si continui sa scriu, ca si cand peste ani, amintirile vor sterge efortul, energia risipita, care e doar o aparenta, totul in final se transforma in valoare!
Rigoare de care dau dovada, atunci cand vine vorba de ceva care, de ce sa nu recunoastem, imi face placere sa imi imaginez diverse lucruri, sa percep evenimente, sa creez scenarii ca si cand, as fi un izvor nesfarsit de clisee de imagini, intr-o expectativa vigilenta, ce ne duce cu gandul la origini.
Viata e o calatorie, in care fiecare popas pe care il facem sa ne odihnim, sa reflectam, sa tragem linia peste timp, ne face mai puternici, mai inspirati, mai ponderati si de ce nu mai intelepti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...