21 februarie, 2013

MISTIFICARE

Motto propriu, insusit si asumat: uneori suntem in cautarea lucrurilor care sfideaza logica, doar pentru a gasi alte raspunsuri!

Multi doresc sa aiba, o mica sclipire,
Un secret nespus, sa se arate in vis,
Dar nimic nu pare, sa-i schimbe destinul,
Celui care latra, ridicol de trist.

Jocuri de cuvinte, le compun in taina,
Simt ca peste vremuri, eu o sa cladesc,
Un soclu de ceara, o statuie goala,
A unui vrednic pasa, mereu neinteles.

Amagit de timp, ispitit de soarta,
Eu imi car destinul, pana la infinit,
Ocolesc cararea, ametesc strigoiul,
Care ma-nfrunta inca, pe drumurile vechi.

Sunt dator cu o moarte, in aceasta lume,
Indiferent de vreme, nu vreau sa ma schimb,
Nu-mi place cenzura, nu doresc prin texte,
Sa amagesc un public, care ma adopta in veci.

Uneori suntem vizionari si intuim viitorul la adevarata lui valoare, incercam sa tinem piept fricii noastre fata de evenimentele pe care nu le putem controla si optimisti ne indreptam spre o lume pasnica si logica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...