25 februarie, 2013

IARNA VERSUS VARA

Motto propriu, insusit si asumat: iarna nu-i ca vara!

Nu-mi place iarna, dar imi place vara, atat timp cat primavara si toamna sunt doar cu numele, iar vara tine vreo 8 luni, norocul meu pot spune.Dar de unde provin diferentele, o sa incerc sa le expun in continuare:
  • suport mult mai bine caldura, decat frigul;
  • nu imi place cand se topeste zapada, imi place cand totul e uscat;
  • imi place muntele, vara e ideal sa faci drumetii;
  • iarna depinzi de prognoza meteo, care nu e niciodata aproape de realitate, vara conteaza mai putin;
  • vara ziua e mai lunga decat iarna;
  • mancarea sanatoasa apare vara, iarna mancam mai mult mancare conservata;
Multi spun ca iti place anotimpul, in care ai cele mai frumoase amintiri din copilarie, eu spun ca acest scenariu e doar un mit, ne place anotimpul  in care organismul functioneaza cel mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...