15 ianuarie, 2013

VIZA PENTRU SUA

Motto propriu, insusit si asumat: auzisem ceva legende pe tema vizei, azi constat ca sunt adevarate!

Multi doresc sa ajunga in SUA, fiindca e tara tuturor posibilitatilor, e o tara bogata, cu potential pentru supravetuire in conditii decente.Stiu, ca era loteria vizelor, imi aduc aminte ca imi facusem si eu un dosar, dar am renuntat, numai imi amintesc motivul.
Tin minte, ca mi-a spus cineva mai demult, ca la acordarea de vize se merge pe principiul, trei obtin viza, unul pica, la intimplare.Azi am citit in ziarul  gandul de  procentele pentru acordare a vizei si cu stupoare observ ca se incadrau in acelasi procent!
In ziua de azi, poti cere o viza turistica pe 10 ani si poti cauta linistit un loc de munca, intrebarea este daca poti sa fii ghinionistul care nu obtine viza!
Timpul trece si daca nu avem ceva mai bun de facut, visam la mirajul migratiei reale, pe un taram al fagaduintei, in care nu toti reusesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...