28 ianuarie, 2013

SPATIU ONLINE VERSUS SALONUL VIRTUAL

Motto propriu, insusit si asumat: toate intrebarile au un raspuns, e mai putin important cat de bun e raspunsul!

Provocarea mileniului se pare ca deja a fost realizata de un grup de intreprinzatori cu o idee absolut geniala.Autorii acestor idei, au plecat de la premiza ca pentru a avea cunostinte acceptabile si pentru a da raspunsuri la intrebari intr-un mod cat mai apropiat de realitate, e nevoie sa citesti vreo sase milioane de carti.Evident ca nu am avea timpul fizic sa citim atatea carti si in aces caz, ei au apelat la un subterfugiu, folosindu-se de internet.
Au creat un site, unde un spatiu online a devenit un salon virtual, unde intelepti din toate lumea, din toate domeniile raspund la intrebari de interes general care ne ajuta sa privim viitorul intr-o lumina mai pozitiva, daca nu mai realista.
Prima intrebare care s-a pus, a fost daca viitorul ar trebui sa ne ingrijoreze?
Au fost date mai multe raspunsuri, mai mult sau mai putin ingrijoratoare, dar eu am reperat raspunsul cu nivelul cel mai apropiat de adevar, dat de un psiholog care spunea ca: ''Singurul motiv de ingrijorare este grija insasi'' si cu acestea cred ca am spus totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...