18 ianuarie, 2013

MISTIFICARE

Motto propriu, insusit si asumat: teoria abstracta care conduce spre adevarul absolut, poate fi un mod de inducere in eroare superficial!

Mistificare = a face să ia un adevăr drept neadevăr
Eu scriu articole.Atunci cand am senzatia ca nu am subliniat un lucru suficient, intr-un mod explicit, adaug o erata in subsolul articolului sau o introduc discret in motto.
Desi am o imaginatie bogata, imi dau seama, ca toate articolele mele insumate nu pot contura un continut al unei carti, dar ideea de fond, din antet, poate crea discret un inceput timid, spre o idee demna de retinut.
Mistificarea poate fi un titlu, articolele un cuprins,iar viata mea un inceput si un sfarsit de carte.
Incet, dar sigur, ma aproprii de articolul 500 si sper din toata inima sa pot trece la nivelul urmator, cel emergent.Ca sa ai calitate in exprimare, ai nevoie de ucenicie cu multa cantitate si efort individual, aceasta fiindca baza spre tinta urmatoare.
Intotdeauna inceputul e mai greu, din lipsa de motivatie si perspectiva, dar pasiunea in final, inconjoara ceata creata artificial de subconstient.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...