17 decembrie, 2012

VOCEA ROMANIEI - SEZONUL 2

Motto propriu, insusit si asumat: daca incerc sa intuiesc cine castiga, am o senzatie de deja-vu!

Pe 26 decembrie 2012 este finala la Vocea Romaniei - sezonul 2, in care au mai ramas patru concurenti.Ca si voce, nu ii poti diferentia prea mult, sunt buni toti, cu mentiunea ca Julie Mayaya  si Vizi Imre au voci de nisa, dar care ies in evidenta foarte mult.Dar cu toate acestea clasamentul meu arata astfel:
  1. Cristi Nistor - e roman 100%, e cel mai simpatic din toti si are o poveste emotionanta!
  2. Tibi Scobiola - pare roman 100%, are un foarte bun simt si o poveste simplista!
  3. Julie Mayaya - e romanca 50% si desi pare cea mai promitatoare voce, orice poveste ar avea nu intereseaza pe nimeni!
  4. Vizi Imre - pare roman 50% si in acelasi timp pare ratacit prin finala!
Romanii in general sunt niste persoane sociabile, sufletiste si aprecieaza cei care vin de jos si care au povesti de viata, care se oglindesc cu greutatile de zi cu zi, cu care se confrunta 90% din populatia Romaniei.Mi-ar fi placut sa castige Tibi Scobiola, dar am o senzatie de deja-vu de la Romanii au talent - sezonul 1, unde nu a castigat cel mai bun, ci cel cu povestea cea mai emotionanta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...