26 decembrie, 2012

''E'' de la Uniunea Europeana

Motto propriu, insusit si asumat: o litera poate insemna orice!

Litera ''E'', poate veni de la Europa, de la euro, energie, de la e-uri, de la orice ne dorim noi sa vina.
Atunci cand am intrat in Uniunea Europeana, ne-am bucurat, ca are cine ne indruma si ne invata, lucruri pe care inca nu le stim.Si uite asa, pe pachetele de tigari, au aparut mesaje de intimidare a celor care le folosesc, pe produsele alimentare de baza pe care le exporta tot ei, au aparut acele ''e''-uri, niste substante chimice sintetice ce pot fi cancerigene, luate pe termen lung.
Nu stiu de ce am impresia, ca oricum am fi aflat de ele, chiar daca mai tarziu.
Suntem in Uniunea Europeana, ne bucuram de toate drepturile, dar tot saraci suntem.Si atunci sa ne bucuram, ca cei care nu sunt in uniune sunt mai saraci ca noi!
Vremea trece, noi incepem sa ne bucuram de micile placeri ale vietii, exact ca acum 100 de ani, fiindca fata de Uniunea Europeana exact cu atat suntem in urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...