09 decembrie, 2012

DEPRINDERI CONSTANTE

Motto propriu, insusit si asumat: obiceiurile varstei a doua dau impresia de conservatorism.

Dupa 35 de ani, devenim precum o carte deschisa, fiecare tabiet, ne ofera o imagine de persoana rigida, incapabila sa se schimbe.Este adevarat ca am spus, ca varsta e doar o insiruire de cifre, dar uneori o simt din toate incheieturile.
Putem noi dupa varsta a doua, sa fim spontani, deschisi catre nou, intr-o schimbare continua, fata de viata in general.Este problema doar de vointa, atitudine sau motivatie?
Eu insusi mi-am schimbat stilul de viata, am cautat tot timpul sa fiu deschis catre nou, sa incerc lucruri noi, ca si cum abia atunci incepeam sa descopar viata.Consumul de energie e unul destul de coplesitor, dar tot ce faci din placere, te oboseste mai putin.
Mi-ar fi placut ca munca mea, sa fie hobby-ul meu, dar poate ca vreau prea mult.Totul in viata se compenseaza si nimeni nu poate intui, viitorul in forma bruta, ca sa avem timp sa echilibram compensarile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...