13 noiembrie, 2012

VINEREA NEAGRA

Motto propriu, insusit si asumat: tot imprumutam concepte de la americani, pana cand o sa ne confundam cu ei!

Black friday este un concept imprumutat de la americani si aduce reduceri spectaculoase.Reduceri au mai fost, dar nu in acest mod surprinzator!Deci, ce sa inteleg eu de aici.Nimic nu e gratis in lumea aceasta, ce se ascunde in spatele acestor misterioase reduceri?
Am auzit de vineri 13, de noaptea devoratorilor de publicitate si cred in ele, dar in vinerea neagra, momentan am suspiciuni.Eu cred ca undeva, exista un mic artificiu, care are menirea sa ne pacaleasca.Intuiesc ca in spatele acestor reduceri, marii producatori incearca sa scape de seriile mai vechi, prin una, doua oferte foarte bune, pun si multe alte oferte care are menirea sa ne distraga atentia prin marja reducerii aferente produsului cumparat.
Marii producatori au divizii de marketing care ii ghideaza la cel mai inalt nivel, pana una, alta, nimic nu e gratis in aceasta lume, ci doar se ofera o iluzie a imposibilului, intr-un spatiu virtual de cumparaturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...