21 octombrie, 2012

URBAN VERSUS RURAL

Motto propriu, insusit si asumat: viata la oras, nu seamana niciodata cu viata de la tara!

Spre norocul meu, parintii mei fiind nascuti la tara, toate vacantele de vara mi le petreceam la bunici la tara.In mediul rural, totul e aparte.Incepand de la pasarile din curte, animalele si terminand cu gradina din fata casei.Munca la camp, parcela de pepeni, culesul la porumb, strangerea de lucerna pentru animale, sunt cateva activitati la care am participat si mi-au ramas cumva intiparite in minte!
Deunazi cineva mi-a replicat ca la tara este mai liniste si de aceea data, cand are timp se duce acolo.
Diferente intre mediul urban si rural, exista, incepand de la sporturile extreme si pana la desfasurarea activitatii de zi cu zi, de poluarea aerului, de alimentele alese.
Scopul oamenilor de cand traiesc ei, a fost de imbunatatirea calitatii vietii prin munca depusa, daca facem o paralela, putem deduce, ca muncim si ne desfasuram activitatea acolo unde sunt conditiile cele mai propice dezvoltarii sanatoase a noastre si semenilor nostri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...