11 octombrie, 2012

SPORTUL IN GENERAL

Motto propriu, insusit si asumat: imi place sa fac miscare, fiindca asa m-am obisnuit din adolescenta!

Cand am fost mic, inca din clasa a doua, am practicat hocheiul, apoi fotbalul pana in clasa a opta.Am mai participat la atletism, la crosuri pe judet la grupa mea de varsta, cel mai bun loc fiind un loc sase.
Fotbalul mi-a ramas in sange si desi ma apropii de 39 de ani, inca mai joc fotbal cu colegii de munca, odata pe saptamana.Chiar daca nu as juca fotbal, miscare tot as face, odata la trei zile, fiindca asa m-am obisnuit si asa ma simt eu mai bine.
Consumi energie si apoi dai inapoi aceeasi cantitate.Nimic nu se consuma.Sportul pentru mine, inseamna inainte de sanatate, incredere mai multa in fortele mele proprii si mai multa concentrare la munca.Sportul e o parte din echilibru meu interior, la care lucrez.
Nimeni nu poate spune care e cel mai bun hobby, dar ceva tot trebuie sa facem si anume, ce ne place la fiecare in parte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...