10 octombrie, 2012

DESPRE SIGILII

Motto propriu, insusit si asumat: in fiecare zi invat ceva, azi am aflat ca invat inclusiv lucruri pe care credeam ca deja le cunosc!

SIGÍLIU, sigilii, s. n. 1. Obiect alcătuit dintr-o placă (fixată pe un mâner) pe care este gravată o monogramă, o emblemă, o efigie etc. și care se aplică pe un act oficial, ca dovadă a autenticității lui.
Toata lumea are acasa  contor de energie electrica sau contor de apa ( apometru ).Ele sunt sigilate.Probabil nu ne-a interesat niciodata cum deosebim un sigiliu fals  de unul adevarat.
Azi am constatat ca nu stiu mai nimic despre sigilii.Se intimpla rar, ca sigiliile sa iti creeze probleme grave, intrucat legea e permisiva, dar macar atunci cand ni se pune un sigiliu, sa fim in cunostinta de cauza.Si cum orice roman, e inventiv si are o imaginatie care sa il avantajeze, mi-am dat seama, ca atunci cand te muti intr-un spatiu nou, atat timp cat nu ti s-a schimbat un aparat de masura sau nu ai primit un buletin de verificare metrologica, poti avea un ascedent in fata celor care te vor acuza la un moment dat, fiindca asa e in viata, o patesti odata si a doua oara devii maestru de ceremonii, nu ca ar fi cazul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...