15 octombrie, 2012

BORN TO WIN

Motto propriu, insusit si asumat: fiecare om se naste pentru a face ceva!

Andy Hug - born to fight;
Felix Baumgartner - born to fly;

Fiecare om atunci cand se naste, are un destin, pe care poate sa il indeplineasca sau sa il ocoleasca!
Ne nastem calatori pe acest pamant, sa cautam raspunsuri in subconstient prima data si apoi, in viata de zi cu zi.Suntem impliniti si fericiti atunci cand ne indeplinim visul.
Dar pentru a ne indeplini visul, trebuie sa invatam sa fim persoane complexe, complete si pragmatice.Numai atunci suntem pregatiti sa trecem la nivelul urmator, care inseamna depasirea conditiei si limitelor cu care ne nastem!
In acest rastimp, incerc sa dobandesc tehnica care sa ma faca puternic in primul rand in interior.Imi educ psihicul, fizicul si emotiile intr-un mod atipic felului nostru de a fi!Important nu e daca reusesc, important e sa lupt sa imi infrunt temerile, sa invat sa pierd, sa invat ca pentru a ajunge acolo, trebuie sa trec prin toate etapele, exact ca la carte!
Mi-ar fi placut ca toate cele de mai sus sa fie adevarate, dar eu sunt doar un publicist, obisnuit cu metafore, cu coduri, cu substraturi, uneori asa de reale, incat ma duc in eroare chiar si pe mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...