17 octombrie, 2012

ARTICOLUL 400

Motto propriu, insusit si asumat: in spatele acestor articole sta 90% inspiratie si 10% munca!

Atunci cand m-am decis sa public articole, gen compendii, sinteze, editoriale, am avut inspiratia sa ma gandesc sa public articole in care cititorul sa nu se plictiseasca si aduca ceva inedit fata de ce citim de obicei.Recunosc ca din cele 400 de articole, vreo 300 sunt uzuale, dar cel putin 100 merita citite.Niciodata nu e tarziu, sa iti asumi responsabilitatea si sa ei o nisa, in care subiectivismul e la el acasa.Atunci cand privesc in urma, zambesc...imi dau seama, ca e si o parte din viata mea, e ca un jurnal deschis, in care m-am detasat de prejudecati si am redevenit cel de odinioara, mai deschis cu mine insumi in primul rand, mai maleabil, mai experimentat, mai tentat de tot ce e nou!
Fiecare lucru pe care il facem intr-o etapa a vietii noastre, reflecta gradul de adaptare la necunoscut si directiile spre viitor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...