04 septembrie, 2012

REMEMBER SINAIA

Motto propriu, insusit si asumat: amintirile frumoase din trecut, nu se uita niciodata!

Azi am fost putin prin Busteni, din nou si am profitat de moment si de data aceasta am trecut prin centrul turistic Sinaia.Am amitiri frumoase aici, pe care nu as vrea sa le uit.Ce e putin diferit fata de trecut, sunt florile din mijlocul drumului si de pe margine, ii da un aer rustic.In rest, totul pare neschimbat.Atasez si o poza mai jos facuta astazi:

 
 
 
 
Mi-ar place sa fac zilnic astfel de drumetii, dar fara treaba!Romania e frumoasa si cu toate acestea eu imi fac planuri de viitor, in alta parte a Europei.De ce?Fiindca cred ca dincolo e mai frumos, aer mai proaspat, oameni mai civilizati si cultura primeaza la orice colt de strada si poate ca asa si e!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...