01 septembrie, 2012

OM SAMARITEAN

Motto propriu, insusit si asumat: sa fii o persoana altruista, tine mai mult de interiorul tau, decat de educatie!

Reactionam diferit in situatii critice.In conditii normale toti suntem buni samariteni.Nimeni nu este altruist, daca nu are ceva de castigat.De ce nu putem noi ca oameni sa facem o fapta buna, dezinteresati fiind.De la un timp, m-am surprins, incercand sa ii ajut pe altii, desi inainte faceam un efort sa fac asa ceva.Pur si simplu ajuti pe cineva si nu astepti nimic in schimb.Karma mea anterioara, pare incarcata negativ si acum a venit momentul scadentei.Acest scenariu pare mai plauzibil, in incercarea mea de a ajuta pe cei din jurul meu.
Chintesenta ideii de compromis, nu exista la mine, atunci cand ajungi la un echilibru interior, incat sa fii destul de relaxat, iti poti permite sa ii ajuti pe altii, fiindca despre asta vorbim.Indiferent daca asta presupune o evolutie rationala sau spirituala, ceva exista dincolo de noi si incercam pe cat putem sa aducem un echilibru in actiunile noastre pe acest pamant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...