12 septembrie, 2012

INTUITIE

Motto propriu, insusit si asumat: fiecare vede viitorul, intr-o forma care sa il avantajeze!

Fiecare amprenta energetica pe care o lasam in urma, ne urmareste intr-un fel sau altul.Suntem sortiti in final, sa cadem prada propriilor noastre capcane.Oricat am fi de inteligenti, oricat de mult ne-ar placea psihologia, mai sunt si altii care ne urmaresc din umbra!
Mi-ar place intr-o zi sa scriu o carte cu tenta psihologica si partea de mai sus sa fie inceputul.De undeva trebuie sa plec candva.
Pe zi ce trece simt ca imbatranesc, dar ma incapatanez sa imi pastrez parametrii, ca si cand ei ar fi ultimii, care m-ar pune in dificultate, atunci cand as dori sa aleg.
Intuitia imi spune, ca in ciuda viitorului incert, este o luminita la capatul tunelului care ma dirijeaza in norul de fum care ma inconjoara.
Fiecare zi arata altfel, sunt o mie de motive sa zambim si sa fim mai fericiti, sa credem in bine si sa speram si sa incercam sa schimbam ceva, fiindca in final fiecare fapta buna se intoarce inzecit inapoi, la purtator!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...