12 august, 2012

TINERETE FARA BATRANETE

Motto propriu, insusit si asumat: atunci cand simtim ca imbatranim si suntem ingrijorati, sa ne aducem aminte mereu ca varsta e doar un numar si atat!

Am 38 de ani, numai sunt la prima tinerete, dar nici batran inca nu sunt.Daca ar fi sa ma iau dupa altii, ar trebui sa fiu deja ruginit, sa incep sa scartai din incheieturi si sa am reflexe intarziate.Dar numai ca eu nu sunt de acord cu acest lucru.
Asa cum iti inveti organismul, asa il ai.Este adevarat ca pana acum, am avut oarecum grija de mine, iar de ceva timp incoace, sunt mai atent la micile detalii care mereu fac diferenta.De ce nu am putea la 50 de ani sa avem tenacitatea de la 30 de ani, ce anume ne-ar putea opri!
Fiecare organism reactioneaza cumva, asa ca exercitiile ar trebui personalizate dupa felul nostru de a fi. Sa incercam sa pastram un anumit nivel, fizic, psihic si emotional, implica un automatism, un mod de viata tipic german, in care fiecare zi e o lupta cu tine insuti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...