29 august, 2012

TELEPATIA

Motto propriu, insusit si asumat: al saselea simt, nu este sinonim cu telepatia!

Conform dex telepatia = fenomen psihic (neaprobat de știință) de transmitere a gândurilor și sentimentelor la distanță.Si ma gandesc eu, ca daca nu e un fenomen aprobat de stiinta, despre ce vorbim pana la urma, despre SF?
Daca ar fi sa imi imaginez telepatia, as vedea totul in felul urmator: un emitor transmite un gand si un receptor, capteaza gandul.Atat receptorul, cat si emitatorul trebuie sa fie perfect functionali, sa se poate produce fenomenul.
Aveam un text din trecut care imi placea enorm: odata la 1000 de ani, doua suflete pereche, se intrepatund si converg spre medii noi, intr-o simbioza perfecta, aparte, in care nu isi au loc cuvintele, vederea si auzul!Dar era doar un text virtual, inocent, naiv, nu ceva adevarat.
Cand eram mic imi placeau povestile nemuritoare, cele cu printi si printese, intre timp m-am marit, am extrapolat realitatea si am ajuns la concluzia ca frumosul vine din interior, atunci cand avem incredere in fortele proprii si avem rabdarea sa ii intelegem pe cei de langa noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...