25 august, 2012

PARADIGMA

Motto propriu, insusit si asumat: toata viata invatam, dar de la cine o facem?

In regimul comunist, se mergea pe zicala, invata, ca tot in patura de mijloc ai sa ajungi.A avut si comunismul partile lui bune, dar si parti rele, care ca si incarcatura, le intrecea pe cele bune.
Am trait in regimul comunist si nu mi-a placut, traiesc in capitalism si tot nu imi place, nici macar monarhia nu m-ar satisface, ce e de facut in acest caz?
Nu am parghiile sa pot schimba sistemul, nu am nici macar o idee ce forma de guvernament ar trebui sa avem, intr-un timp record sa se schimbe totul in bine, fiindca daca suntem realisti e nevoie de timp, sa investim in educatie si in sanatate si poate in 30 de ani, sa ajungem unde dorim, dar nu suntem pe drumul bun.Inca e bine, ca suntem in UE si oarecum ca si cetateni europeni avem drepturi si putem emigra daca suntem frustati de un popor care ne reprezinta, dar care nu ne si satisface ca si nevoi personale!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...